понедељак, 13. април 2015.

My start of week..

Početak nedelje nekako po pravilu većina nas ne dočekuje sa osmehom i već nedeljom popodne razmišljamo o obavezama  koje nas čekaju u narednoj nedelji i zbog kojih baš željno očekujemo vikende i slobodne dane kako bi ih posvetili sebi i dragim ljudima..Ne volim svakodnevnicu i rutine i kao pravi hedonista uživam u svakom danu pa čak i u danu koji je prepun obaveza naćiću vremena da radim ono što volim i što me čini srećnom pa makar to bilo samo na par trenutaka...i upravo zbog sebe menjam ispijanje kafe za poneti za kafu iz meni omiljene šoljice,čitanje online magazina za zvuk lista papira dok prelistavam magazin kupljen na kiosku a zapisivanje planova u tablet i telefon za zapisivanje u meni omiljeni planer koji je uvek na mom radnom stolu uz nezaobilazni detalj koji mi uvek izmami osmeh na lice dok ga kupujem od simpatičnih bakica na pijaci ili malog slatkog dečaka koji ga prodaje vikendom a to je cveće..Priznajete,početak radne nedelje i svaki radni dan može biti kao i vikend samo ako mi to tako želimo.Kako vi mislite na ovu temu i kakvo je vaše viđenje prvog dana radne nedelje?
Have a great start of week...
S ljubavlju, Rendži..


                                                 Planer:Uređeni haos
                                                 Šoljica i sveća : Ikea

2 коментара:

  1. neverovatno koliko nam je teško započeti nedelju...idem odmah da ovaj utorak začinim nekim od tvojih predloga.
    puno pozdrava od www.boinside.com
    :)

    ОдговориИзбриши