уторак, 17. новембар 2015.

Golden autumn..

 Proleće u novembru o da moguće je..ova godina nam je uskratila Miholjsko let ali zato nam je omogućila da uživamo u čarima toplog novembra i zlatne jeseni.Do ove godine, gotovo sam bila sigurna da nikada neću izgovoriti rečenicu: "O kako je lepa ova jesen.." ali evo ipak je došlo vreme da  menjam mišljenje i kažem "Zlatna jesni božanstvena si..".Vikend iza nas iskoristila sam za pripremu večerašnjeg posta u kojem glavnu ulogu dajem cardiganu iz ROMWE shopa i haljinici koju izrađuje mlada dizajnerka Design by DANI.Cardigan ove sezone je moj omiljeni komad garderobe koje primenjujem u gotovo svim odevnim kombinacijama a siva haljina sa ručno našivenim perlicama dobija sve preporuke,ako kao ja volite jednostavno a elegantno.
Kako se vama dopada ova moja kombinacija
Do sledećeg novog jesenjeg javljanja srdačno vas pozdravljam.
S ljubavlju ,
Rendži


5 коментара: