четвртак, 10. децембар 2015.

It's all about holydays..


 Zakoračili smo u decembar,mogu reći jedan od onih meseci u godini kada smo svi u nekoj takozvanoj prazničnoj euforiji..čak i oni koji dočeku ne pridaju neki velik značaj,priznaja da nešto ima u decembarskom vazduhu što nas čini tako ushićenim.Dani mi prolaze dok trepnem i nikako ne uspevam da ostvarim sve isplanirano,mnogo toga dam sebi za zadatak a dan je u suštini kratak da bih sve svoje planove pretočila u delo..ali sam srećna kako ono što ostvarim izgleda.Protekle nedelje Nevena i ja družile smo se u drugačijem ambijentu i reših da vam kroz fotografije predstavim jedan praznični post pun prazničnih oblika i šarenila.Glavna uloga ovog posta su definitivno moji medenjaci na koje sam ponosna više nego ikada a duksić iz SHEIN online shopa je upotpunio ovaj moj praznični look.Kako vi provodite decembarske dane?
S ljubavlju Rendzi

Duks:SHEIN
Fotografije:Nevena Uzurov 
Medenjaci:ME
Dugmad:Dugmencetov Zeleni Kutak


5 коментара: