понедељак, 29. јун 2015.

Always white and denim..

Ovo se leto se baš poigrava sa nama,nikako da nam dođu ti lepi dani kada je nebo bez oblaka a krasi ga samo Sunce svojim zracima,dani kada ćemo duge pantalone ostaviti do daljnjeg u našim garderoberima i zameniti ih bermudama,suknjama i šorcevima.
Za sunčane i tople letnje dane moja preporuka za OBAVEZAN komad garderobe jeste teksas šorc ali sa tregerima,onaj komad garderobe koji smo svi kao mali imali i gledali ko od nas ima lepše tregere i molili roditelje da nam kupi baš takve kao što imaju naši drugari.Teksas treger šorc kombinujem sa majicom na pruge i presavršenom belom tašnom koja dolazi iz radionice  Jellyfish Art iza koje stoji divna devojka Miljana i njena majka Snežana koje su tu da za vas naprave divnu torbu baš po vašoj želji.U moru divnih oblika i dezena za ovo leto preporučujem njihovu belu torbu koju možete kombinovati uz sve vaše odevne kombinacije i za sve prilike, a to je ono što  upravo volim i često praktikujem a to su stvari koje su kako ja kažem nosive.Ako i vi tragate ovog leta za nekom novom torbom moja iskrena preporuka je upravo Jellyfish Art radionica koju možete naći na facebook i izabrati ono što vi želite.
Naredne fotografije drage Nevene Uzurov uveriće vas u ovo što sam vam pisala.
Detalj iz posta je i narukvica Hand made by Tajchi o kojoj vam uskoro pišem.
S ljubavlju  Rendži


 Tašna ; Jellyfish Art
Bluza; SheIn
Treger šorc ; Nesal Jeans
Narukvice : Hand made by Tajchi

7 коментара:

  1. Odlične su slike a kombinacija je mnogo slatka!

    ОдговориИзбриши
  2. Baš je slatko :) Pretpostavila sam da je majica ili iz Oasapa ili Sheinside :D
    Superiška!

    ОдговориИзбриши
  3. Kombinacija je preslatka. Mislim da ću je ukrasti :)

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo.. Mnogo mi se sviđa kombinacija.. Slike su fantastićne.. Bravo!
    http://suzanas1.blogspot.com
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatko :) Odlicna letnja kombinacija, fotkice su savrsene :*
    P.s. Bila sam ubedjena da je majica iz H&M-a, dok nisam skrolovala post do kraja, jer sam pre par dana probala identicnu tamo ;))

    ОдговориИзбриши