среда, 17. јун 2015.

Face care - Gerovital Plant


Pre  mesec dana stigao mi je paketić kozmetičkih preparata iz Gerovtala,radilo se njihovim preparatima namenjenim nezi kože lica iz Gerovital Plant kolekcije.Rešila sam da ih testiram i da vam prenesem svoje utiske.U paketu su došli dnevna krema za negu lica,serum za područje oko usta i očiju i vitaminsko mleko za čišćenje lica.Kako je moja koža masnija i kreme mi uopšte ne prijaju,mami sam poklonila kremu i serum, a mleko ostavila sebi i rešila da ga isprobam.
Mleko sam koristila za čišćenje kože lica proteklih mesec dana ujutru i uveče i moji utisci su da je za moj tip kože savršeno.Lice  je uvek pravilno očišćeno,hidrirano,glatko i nahranjeno.Koža mleko lepo upija i što je mnogo bitno ne ostavlja sjaj na licu i gotovo sam sigurna da ću kada potrošim ovo mleko sebi uzeti novo.Sastav mleka čine vitamin A,herbatonik kompleks i organski ekstrat runolista,a dolazi nam u pakovanju od 150 ml.
Mleko i ostale Gerovital proizvode možete naći na njihovom sajtu Gerovital kozmetika i fb stranici Gerovital Srbija.
S ljubavlju
Rendži

1 коментар: