недеља, 24. јануар 2016.

Shop Miss A

Pre izvesnog vremena naišla sam na jedan veoma interesantan online dolar shop,reč je o shopu pod nazivom MISS A .Ponuda sajta je raznovrsna pa tako na njemu možete pronaći  kozmetiku,nakit,razne asesoare a svaki proizvod košta 1$.Kada se radi o dostavi ona za naše područje iznosi 9,95$ a ako ste kojim slučajem u USA ona je 3.95$ a za područje Kanade 5.95$.
U programu za blogere od sajta sam dobila vaučer na 25 $, a šta sam ja to uzela videćete na fotografijama koje slede a vaše utiske očekujem u komentarima.
Ako detaljnije pogledate sajt MISS A uverićete se u raznovrsnost njihove ponude a mene su posebno oduševile tufnaste čarapice kao i izuzetno velika ponuda nakita.
Nadam se da se i vama svidelo nešto iz mog izbora.
Do sledećeg javljanja,
S ljubavlju,
Rendži

 Moji favoriti ..
 Make up brushes i uvijač za trepavice..
 Make up neseser za tašnu i češalj koji je savršen za raščešljavanje mokre kose.
 Ruževi su približno sličnih nijansi ali su pakovanja presudila.Hidratantni i mat.
 Da da sve za 25 ;)
 Meni omiljene šnale koje sam izabrala..
 Priznajem da su me na ruževima privukle tufnasta pakovanja..

Čarapice koje sam pomenula na početku posta,šal,rukavice i naravno bordo kapa.

1 коментар: