уторак, 2. фебруар 2016.

Homemade Granola-Domaći musli

 Zadnjih dana dosta vremena provodila sam u kuhinji pripremajući razne slatkiše i slaniše jer sam odlučila da svoj način ishrane promenim u potpunosti,naravno u pozitivnom smeru.U saradnji sa divnim ljudima koji stoje iza brenda SupernaturalMed pripremila sam vam recepte za slatkise bez šećera a uz dodatak organskog zdravog meda koji stiže iz njihovog poljoprivrednog gazdinstva i u potpunosti je prirodan.Jako je bitno kada kupujete med da znate da je zaista prirodan jer sve to što nam nude marketi daleko je od meda pa je zato SUPERNATURAL med moja preporuka.Prvi recept za objavu birali ste vi a to je domaći musli ili popularna Granola.Mnogi će reći čemu potreba da ga pravim kući kada musli mogu da kupim,ali za ovaj domaći musli sigurni ste da ne sadrži emulgatore,stabilizatore,konzervanse,arome i pojačivače ukusa a priznaćete to baš i nije mala stvar.Neće vam oduzetu puno vremena,nećete isprljati puno posuđa a dok se sprema imate priliku da uživate u divnom slatkom mirisu koji će se širiti vašom kuhinjom a nakon pripreme imate zdrav obrok,užinu ili poslasticu a to su mislim dovoljni razlozi da isprobate recept koji vam sledi.
Nadam se da sam vas malo zaintrigirala i da sigurno želite da probate vašu Granolu.
Ovaj recept prvi put sam videla na blogu So i Biber a ja sam ga pripremala uz vrlo male izmene.
Do sledećeg javljanja,
S ljubavlju Rendži



4 коментара:

  1. Ćao, Renata! Drago mi je da ti se svideo recept. Kad sam videla tu lepu staklenu posudu sa granolom na slici, pomislila sam super ideja za poklon. Pozdrav, Ivana

    ОдговориИзбриши
  2. Steta sto nema opcije tagovanja, da oznacim Marinu, taman bismo mogle doci kod tebe na jednu redukciju u ishrani, da nas dovedes u red ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo stvarno izgleda sjajno :)
    Šteta što brzo odustanem od muslija za doručak..a meni i Alex bi bio potreban hahaha

    ОдговориИзбриши
  4. divne slike,recept zvuci primamljivo,bice mi ovo sjajan pocetak dana

    ОдговориИзбриши