уторак, 23. фебруар 2016.

Perfect details..


Da  mi je neko pre nekoliko godina pričao kako ću u nekom narednom periodu svog života voleti vino crvenu nijansu ,sigurna sam da bih rekla ma to nije moguće ali eto, da je tako bilo ja ne bi bila u pravu.Nikada nisam bila pobornik pracenja trendova te sam se uvek oblačila po sopstvenoim nahođenju i birala ono što mi se najviše dopadalo pa makar to i nije moderno.Uvek sam volela detalje i verovala u njihovu moć pa je tako ostalo i do danas a mislim da ce to kod mene da traje večno.Moju današnju klasik kombinaciju obogatila sam sa dva detalja,koji su ovom outfitu dali totalno drugačiji i bogatiji izgled,odlučila sam se za ŠEŠIR jer ljubav ka njima traje još od malena a i dan danas je prisutna i za OGRTAČ/ŠAL koji mi je divnog ,toplog februarskog dana poslužio kao zamena za jaknu.Koliko vi volite detalje i da li mislite da mogu osvežiti i vašu najjednostavniju odevnu kombinaciju?
Do sledećeg ali ovaj put posebnog rođendanskog posta..
S ljubavlju
Rendži



ŠEŠIR i OGRTAČ : SAMMYDRESS

3 коментара: