недеља, 29. мај 2016.

Kišni maj..

 Ove godine maj mesec nam baš i nije pružio svoj maksimum,nego nam je doneo dosta kišnih i oblačnih dana..Iskoristila sam priliku i jedan period bez kiše za pripremanje fotografija za ovaj post..
U današnjem javljanju želim da vam predstavim košulju i mantil koje sam našla na sajtu  NEWCHIC.
Idealni baš za ovakav majski mesec postali su moja omiljena kombinacija.Kada kupujem preko tih sajtova obavezno uzimam i neki detalj koji će upotpuniti  moju odevnu kombinaciju pa sam tako izabrala za sebe narukvicu a za vas set minđuše i ogrlicu koju imate priliku da osvojite u nagrađivanju na mojoj fb stranici.Ukoliko se odlučite za kupovinu preko ovog sajta imate priliku za 20% popusta uz moj kod 20off1574.  

Fotografije:Nevena Uzurov
Mantil,košulja i nakit: Newchic

2 коментара:

  1. Pa koliko si slatka na ovim fotkama..neopisivo!
    Jako lep mantil i košulja. Baš sam oduševljena. Samo, link košulje me odveo na link mantila pa proveri šta se događa :)
    Najveći :*

    ОдговориИзбриши
  2. prelepe slike,odevna kombinacija savrsena,pogledala sam njihov sajt,super je,a nakit me odusevio,svaka cast,pozdrav

    ОдговориИзбриши