среда, 1. јун 2016.

Plavo belo prolece..

 U prošlom postu kritikovala sam maj i kišu koju nam je doneo tih svojih prvih nedelja a sada mu se zahvaljujem na par divnih dana sa pravim prolećnim temperaturama..Predpostavljam da i vama prija ovo toplo vreme kao i meni..
U današnjem postu želim da vam predstavim odevnu kombinaciju koja je deo kolekcije proleće/leto 2016 Modne kuće Edi iz Niša..O Edi kompaniji predpostavljam da znate dosta iz mojih postova jer su sa mnom od početka rada na blogu i uvek sam bila oduševljena kako kvalitetom tako i izgledom garderobe koja stiže iz njihove proizvodnje..Kako su za sada njihove maloprodaje dostupne samo u određenim gradovima (spisak maloprodaja imate na sajtu EDI ) oni su se pobrinuli da i mi koji nismo srećnici da  u našem gradu postoji Edi prodavnica,možemo da kupujemo preko njihove online prodavnice.Tako da ako vam se svidi nešto iz njihove kolekcije a sigurna sam da hoće samo par klikova i u najbržem roku imaćete stvarčice kod vas.
Ovog proleća ja sam se odlučila za plavo belu kombinaciju koju čine suknja i bluza.Suknja visokog struka prati liniju tela i savršeno se uklapa sa izuzetno prijatnom belom pamučnom bluzom sa detaljima od čipke koji joj daju i notu elegancije.Izuzetno je važno da u ovim toplim danima nosimo garderobu izrađenu od prirodnih materijala a Edi proizvodnja vam upravo to i garantuje.Ovu današnju kombinaciju upotpunila sam zanimljivim drvenim satom kompanije JORD.
Kakvo je vaše mišljenje o današnjoj kombinaciji?
Do sledećeg javljanja,veliki pozdrav ,
Rendži


Нема коментара:

Постави коментар