недеља, 5. јун 2016.

Ideja za vikend dorucak..


Koliko volim subotu i odlazak na pijacu po namirnice koje će mi biti potrebne tokom vikenda..Uz obilje voća i povrća u mom cegeru obavezno će se naći i buket sezonskog cveća kupljen kod bakica koje su ga ubrale u njihovim baštama,moram vam priznati to cveće za mene ima posebnu draž..
Kako je sezona tikvica u toku a ja ih volim na sve načine,ovog vikenda rešila sam da pripremim jedan zanimljiv doručak upravo sa njima a radi se o PROJI SA TIKVICAMA..
Pripremljena u METALAC djuvečari sa nelepljivim premazom koje su moj favorit u pripremi raznih pečenih jela..

PROJA SA TIKVICAMA
Potrebno je
Jaja 3 komada
Tikvice 2 komada
Luk crni jedna glavica
Sitni sir 300gr
Jogurt 2 čaše
Kukuruzni griz 1 jogurt čaša
Kukuruzno brašno po potrebi
Ulje 1 jogurt čaša
So,biber,prašak za pecivo..

Tikvice oprati i ako su mlade ne guliti.Iseći ih na kockice i posoliti i ostaviti da puste vodu.Procediti ih i usitniti u multipraktiku a sa nima usitniti i crni luk.Jaja penasto umutiti,dodati jogurt,sir,ulje i nastaviti sa mućenjem.Kada ste sve sjedinili dodati usitnjene tikvice i rucno promesati.U tečne sastojke dodati kukuruzni griz,kukuruzno brašno,prašak za pecivo i sve izmešati.Biber kao nezaobilazni začin ove proje koji joj uz luk daje posebnu pikantnost je neizostavan u ovom receptu.
Pečete oko 30 minuta na 200C,sve u zavisnosti od jačine vaše rerne.
Služiti toplo,uz sir,jogurt,kiselo mleko ili uz šta vama najviše odgovara.
PRIJATNO!

Fotografije - Rendži




1 коментар:

  1. Deluje da je ova tepsija baš dobra. Ništa se na nju ne zalepi. Mami ću obavezno dati da pročita recept :)

    ОдговориИзбриши