петак, 30. септембар 2016.

Autumn details-Jesenji detalji


I ako sam ovaj post planirala da objavim nešto kasnije jer su mi ostali pripremljeni a još uvek neobjavljeni neki letnji postovi,ipak sam rešila da ovaj ide prvi,možda zbog toga što ove godine baš uživam u ovim prvim jesenjim danima,njihovim bojama i toplini.Svako godišnje doba sa sobom nosi svoje favorite u vidu garderobe,asesoara i boja pa tako i ova jesen..Za popodnevne jesenje šetnje biram detalje baš u tim bojama jeseni a sve u jednom vintage stilu jer na to mene nekako asociraju ti jesenji dani..Majica od izuzetno prijatne viskoze sa printom hvatača snova dobila je moje simpatije na prvi pogled te je izbor pao na nju bez razmišljanja, a dostupna je u online shopu ZAFUL dok su tašna i ogrlica stigle sa drugog sajta pod nazivom Rosegal o kojem cu vam pisati detaljnije uskoro,nakon što sa vama podelim ostatak letnjih postova..Drveni sat kompanije JORD savršeni je detalj za ove dane u zlatnim tonovima te se odlično uklapa svojim modelom i bojom u većinu casual kombinacija.Maslinasto zelena boja meni je uvek bila sinonim za upotpunjavanje jesenjih kobinacija pa sam tako sa sajta GEARBEST izabrala tasnu bas u toj boji..Tasna je vrhunskog kvaliteta,dovoljno velika za sve nase zenske svakodnevne sitnice. Ovo je samo mala najava nekih lepih jesenjih detalja koje ćete imati priliku da vidite u narednim outfit postovima..Pišite kako se vama dopadaju i šta se po vama posebno izdvaja..
Do sledećeg javljanja..

 S ljubavlju Rendži


T-shirt-Zaful
Bag-Rosegal
Socks-Gearbest
Green bag-Gearbest
Photos-me

1 коментар: